Kontor/Administration

2018-10-10

Administratör till finansavdelning på stort företag

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre) 2018-11-04 | 18 dagar kvar

      Är du en kundfokuserad person som trivs i en roll som innebär både service och administration? Då kan vi ha rätt tjänst för dig!

      Tjänsten
      Vår kund är ett finansbolag inom en stor koncern och erbjuder finansiering och försäkringstjänster till företagets kunder i Norden och Baltikum. På kontoret i Kungens Kurva arbetar idag 12 personer och du kommer ingå i en grupp tillsammans med 6 kollegor som tillsammans ger support till bolagets kunder och leverantörer. Du kommer utgå från kontoret i Kungens Kurva men i början av uppdraget kommer viss arbetstid (ca 2 dagar i veckan) utföras på kontoret i Södertälje. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och förväntas pågå minst sex månader med eventuella möjligheter till förlängning. 

      Arbetsuppgifter
      I rollen som administratör arbetar du både administrativt och med viss kundsupport med bland annat följande arbetsuppgifter:

      • Administrativ support
      • Kontraktshantering
      • Registrering
      • Scanning och arkivering
      • Posthantering
      • Ta emot samtal från återförsäljare

      Kvalifikationer
      I rollen som administratör ser vi följande bakgrund som lämplig:

      • Erfarenhet av administration
      • Erfarenhet av en supporterande och koordinerande roll gärna inom finans

      Personliga egenskaper
      Som person är du driven, noggrann och tar stort ansvar över ditt arbete. Du har lätt för siffror, är kommunikativ och trivs i en roll med många kontaktytor - både externt och internt. 

      Arbetstid/Varaktighet
      Heltid 8-17
      Start omgående - 6 månader med eventuella möjligheter till förlängning

      Är du intresserad av tjänsten som kundservicemedarbetare, tveka då inte att skicka din ansökan omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

      Nyckelord: administration, support, service, administratör, finans