Kontor/Administration

2018-04-17

Administratör till koordinerande roll på Norrbil

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du administratör och vill arbeta i en koordinerande roll? Norrbil sitter i nya fräscha lokaler i Norrtälje och söker nu en biladministratör

      Företaget
      Norrbil är ett familjeägt företag med 55 anställda. Vi jobbar i en fullserviceanläggning med service- reparations- och skadeverkstäder och erbjuder försäljning av bilar, reservdelar, tillbehör och däck. Vår verksamhet är ISO-certifierad och ackrediterad av Swedac. Som återförsäljare av Volkswagen, Audi och Skoda inom Norrtälje- och Östhammars kommuner kan vi erbjuda Roslagens bredaste program av personbilar och transportbilar.

      Tjänsten
      För Norrbils räkning söker vi en administratör för ett föräldravikariat. Du kommer arbeta i en bred roll med fokus på administration kring bilsförsäljning. Du kommer säkerställa att alla handlingar finns på plats vid leverans.  Du kommer bli anställd direkt av Norrbil och alla frågor kring tjänsten önskas gå till Placera Personal. Du kommer bland annat att arbeta med följande arbetsuppgifter:

      • Biladministration
      • Hantering av köpeavtal, bilägarbyten
      • Hantering av finansiering och försäkring
      • Dokumentation runt lån- och leasing
      • Betalningar
      • Kassa- och fakturahantering
      • Kundservice via telefon och mail
      • Daglig kontakt med våra säljare

       

      Kvalifikationer
      Följande kvalifikationer ser vi som passande för tjänsten:

      • Tidigare erfarenhet från administrativt arbete
      • God dator- och systemvana
      • Tidigare erfarenhet inom bilbranschen är meriterande

      Personligt
      För att trivas i rollen som administratör ser vi att du är en noggrann person som har ett stort tålamod samtidigt som du har skinn på näsan. Du är orädd och har lätt för att kommunicera med både interna och externa kontaktytor. Vidare har du en god samarbetsförmåga men kan även arbeta självständigt.

      Intresse för tjänsten
      Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!

      Placera Personal som rekryteringspartner
      Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

      Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktor som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.