Kontor/Administration

2019-05-28

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Handicare

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

    Är du Handicares nya dansktalande kundtjänstmedarbetare? Ta chansen och bli en del av ett härligt team! Sök idag då urval sker löpande!

    Handicare AB är del av Handicare Group, ett internationellt svenskägt bolag med en omsättning på ca 3 miljarder SEK och med sitt säte i Kista. Vi tillverkar och marknadsför medicintekniska förflyttningshjälpmedel som gör vardagen enklare för både vårdgivare och brukare. Vår slogan är "Making everyday life easier".

    I rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat att arbeta med:

    • Orderregistrering och orderberedning
    • Hantering av frågor via telefon samt växel
    • Hantering av frågor via e-post
    • Reklamationshantering och returhantering

    Vi söker dig som:

    • Har en mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift både på danska och engelska
    • Är bra på att genomföra strukturerad problemlösning
    • Drivs av att ge kunden förstklassig service samt har ett intresse för medicintekniska produkter
    • Har en god administrativ förmåga, samt tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem
    • Har tidigare erfarenhet från kundservicearbete eller servicearbete generellt
    • Trivs i en dynamisk arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter och ett högt tempo

    För detta ser vi att du är en ansvarstagande och självgående person som motiveras av att hjälpa Handicares kunder och dina kollegor på allra bästa sätt. Du är bra på att planera och prioritera dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter också din förmåga att arbeta väl i en grupp. På vår kundtjänstavdelning i Kista supporterar vi både våra svenska och danska kunder. Du kommer i denna tjänst främst att supportera våra danska kunder.

    Hos oss blir du en del av ett engagerat team med personal som brinner för service, våra produkter och möjligheten att med sin kunskap hjälpa människor till en bättre vardag. Du rör dig i en internationell miljö med många globala kontakter. Tjänsten gäller ett konsultuppdrag med start i mitten av augusti och ett år fram, med chans till förlängning. Du anställs av Placera Personal och arbetar som konsult hos Handicare.

    Bli en av oss
    Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

    Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

    Intresse för tjänsten?
    Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
    Välkommen med din ansökan!

    Sökord: kundtjänst, Customer service, service, kundsupport, kundservice, medicinteknik, medtech, danska, danish, dansk