Kontor/Administration

2019-08-16

Extraarbete som junior säljkoordinator sökes till Coty.

Stockholms län Visstid (3-6 månader) 2019-09-14 | 26 dagar kvar

      Vill du arbeta extra som junior säljkoordinator på ett stort skönhetsföretag med start omgående?

      Företaget
      Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit enormt och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. Idag arbetar runt 20 000 medarbetare världen över på Coty varav runt 100 personer i Sverige.

      Tjänsten
      Vi söker just nu en junior säljkoordinator till vår trevliga kund i Coty i Värtahamnen i  Stockholm. Du kommer att få arbeta administrativt på deras kontor och hjälpa till att ladda ner avtal och kontrakt från säljare. Du kommer också att få paketera flertalet produkter och arbeta i systemet SAP. Detta är ett perfekt jobb för dig som kanske studerar på distans och vill jobba halvtid samtidigt eller för dig som är i början av din karriär. Detta är ett konsultuppdrag då du är anställd av oss på Placera personal men arbetar ute hos kund. Arbetstid 50% med möjlighet till mer. Uppdraget kommer att sträcka sig över några månader. Start omgående. 

      Arbetsuppgifter
      Du kommer bland annat att:

      • Scana in avtal och kontrakt
      • Paketera skönhetsprodukter och klistermärken
      • Utföra administrativa uppgifter

       Kvalifikationer
      Vi ser följande kvalifikationer som lämpliga för tjänsten:

      • Avslutad gymnasieutbildning
      • Flytande i svenska i tal och skrift
      • Erfarenhet från service eller administration är meriterande men inget krav
      • Goda kunskaper i Office-paketet
      • Goda kunskaper i engelska

      Personligt
      För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som är glad, positiv och initiativrik. Du är flexibel och tar dig lätt an uppgifter som dyket upp och har inget emot att kavla upp ärmarna om det behövs. Du är serviceminded och hjälpsam och ser detta som ett bra första steg i din karriär. Du är tillgänglig omgående. 

      Intresse för tjänsten?
      Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi gör urval löpande. Välkommen med din ansökan!

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.