Ekonomi/Bank/Finans

2019-04-12

Hyreshandläggare med ekonomibakgrund till omtyckt företag

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre) 2019-05-12 | 15 dagar kvar

      Har du tidigare erfarenhet som hyreshandläggare inom kommersiella fastigheter? Då kan vi ha helt rätt jobb för dig!

      Tjänsten
      Vi söker för konsultuppdrag till en av våra omtyckta kunder en erfaren hyreshandläggare med erfarenhet av kommersiella fastigheter. 
      I rollen som hyreshandläggare får du möjlighet att arbeta i en digital miljö med varierade arbetsuppgifter i ett helhetsperspektiv. Du får också möjlighet att jobba i ett bolag som har ambition att vara i framkant i allt de gör - oavsett om det gäller teknik, service, ledarskap eller hållbarhetsfrågor. Företaget har sitt moderna och trevliga huvudkontor centralt i Stockholm. Du blir en del av ett kunnigt och motiverat team som drivs av att hitta nya lösningar. Detta är ett konsultuppdrag på heltid under 6 månader med möjlighet till förlängning.

      Arbetsuppgifter
      I rollen som hyreshandläggare har du bland annat följande arbetsuppgifter:

      • Administration av avancerade kommersiella hyres- och tilläggsavtal
      • Avisering och betalningsuppföljningar
      • Momsnycklar
      • Vidarefakturering
      • Kontoavstämningar
      • Delaktig i bokslutsarbete

      Kvalifikationer
      För att passa i rollen som hyreshandläggare ser vi följande bakgrund som lämplig:

      • Utbildning inom ekonomi
      • Tidigare erfarenhet av att jobba med hyresadministration
      • Goda kunskaper och erfarenhet inom redovisning
      • Kunskaper i Vitec Hyra är meriterade

      Personliga egenskaper
      För att passa i rollen tror vi att du brinner för service och administration. Du är noggrann, strukturerad och sätter stor stolthet i att i rätt tid leverera ett korrekt underlag.  Du har lätt för att samarbete med kollegor samt är trygg i mötet med fastighetschefer och hyresgäster både över telefon och mail. 

      Vill du utveckla och utvecklas med vår kund? Stämmer beskrivningen in på dig? Skicka in din ansökan idag - vi gör löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

      Arbetstid/Varaktighet
      Konsultuppdrag; start omgående - 6 månader
      Heltid, flextid

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.