HR/Lön

2019-02-05

Konsultansvarig till företag inom retail

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre) 2019-03-06 | 12 dagar kvar

      Är du en vass administratör och vill arbeta som konsultansvarig på ett stort företaget inom retail? Då kan du vara den vi söker till vår kund i Liljeholmen! Sök idag, urval sker löpande!

      Företaget
      Vårt kundföretag ligger i framkant inom området retail och innefattar idag nio olika varumärken inom segmentet. Varumärkena erbjuder en mängd olika trender inom mode, skönhet, inredning, accessoarer, hälsa och mat.

      Tjänsten
      Till vårt kundföretag söker vi en konsultansvarig inom området online och marknad. Avdelningen arbetar med onlinelösningar och marknadssystem inom digital marknadsföring, produktinformation och kundupplevelse. Du kommer i rollen som konsultansvarig hos vår kund arbeta med administrativa uppgifter kring konsulter, bland annat:

      • Administrera konsultanställning och skapa användarkonton
      • Utforma och administrera annonser
      • Säkerställa onboarding-processen och beställa utrustning
      • Ge support till leverantörer och konsulter

      Kvalifikationer
      Följande bakgrund ser vi som lämplig för rollen som konsultansvarig hos vår kund:

      • Tidigare erfarenhet av administrativ roll
      • Goda kunskaper i MS Office
      • Svenska och engelska flytande i tal och skrift

      Personligt
      Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en social och kommunikativ person som kan driva ditt eget arbete effektivt och självständigt. Du är flexibel, prestigelös och har ett intresse för människor och service. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och har en god samarbetsförmåga med interna såväl som externa kontaktytor.

      Varaktighet/Lön
      Konsultuppdrag med start i mars tom. sista augusti, med chans till förlängning
      Heltid, 40 h/v
      Placering: Liljeholmen
      Lön: Enligt överenskommelse

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.