Kontor/Administration

2019-05-09

Kundcentermedarbetare sökes till Väsbyhem

Stockholms län Visstid (3-6 månader) 2019-06-08 | 15 dagar kvar

      Tidigare erfarenhet av kundservice och gillar att vara den som löser problem med ett leende på läpparna? Då har vi det rätta uppdraget för dig, skicka in din ansökan redan idag!

      Företaget
      Vår trevliga kund Väsbyhem är ett mellanstort kommunalägt fastighetsbolag med placering norr om Stockholm i Upplands Väsby. De bygger kring 200 nya bostäder per år samt äger och förvaltar cirka 4500 lägenheter och cirka 30 600 kvadratmeter lokaler. Du ges nu möjligheten att hamna på en arbetsplats med kompetenta medarbetare och chefer som dessutom är certifierade som ett Great Place to Work! De söker nu en kollega till deras kundcenter, tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Placera Personal. 

      Om tjänsten
      Du kommer i den här rollen att arbeta i deras kundcenter där sju kollegor arbetar. Dina arbetsuppgifter kommer vara av varierad karaktär, du kommer att vara den som tar emot frågor från både hyresgäster och entreprenörer, allt från felanmälningar, nyckelutlämning, avier eller t.ex. något annat som rör bostadsområdet. Väsbyhem har sitt kontor i Upplands Väsby, där du har nära till kollektivtrafik och ligger endast någon minut ifrån pendeltågsstationen.

      Tjänsten är på heltid fram till sista oktober och arbetstiderna kommer att variera beroende på att kundcentrets öppettider är:

      Mån-Ons: 07:30-16:00
      Tors: 07:30-19:00
      Fred: 07:30-12:30

      Kvalifikationer
      Följande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten:

      • Tidigare erfarenhet av kundservice/adminstration, där du gärna har arbetat med telefon och mail
      • Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
      • Du behärskar Officepaketet och har god datorvana
      • Kunna hantera tempoväxlingar i ditt arbete

      Personligt
      Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper. För att passa i rollen är du som person öppen, prestigelös och trivs att arbeta i team. Du är ansvarsfull, serviceinriktad och bidrar med en positiv stämning och är handlingskraftig.Vidare trivs du att arbeta i ett högt tempo och är flexibel inför olika arbetsuppgifter.

      Stämmer beskrivningen in på dig? Sök då tjänsten redan idag, urval sker löpande!

      Arbetstid/Varaktighet
      Heltid - 37,5 h/v
      Konsultuppdrag via Placera Personal med start omgående och fram till sista oktober

      Nyckelord: kundservice, kundtjänst, kundsupport

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.