Kontor/Administration

2019-03-05

Kundservicemedarbetare för norska kunder till företag i Barkarby

Stockholms län Visstid (11 dagar - 3 månader)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du norsktalande eller förstår språket samt är orädd för att arbeta med norska kunder? Då kan vi ha helt rätt jobb för dig!

      Tjänsten
      Vi söker för uppdrag till en av våra spännande kunder en lysande stjärna inom kundservice. Vår kund är verksamma inom retail och har över 140 butiker i Norge, Sverige och Finland. På huvudkontoret i Barkarby arbetar cirka 65 medarbetare och du ingår i en kundservicegrupp bestående av 7 personer. I den här rollen kommer du tillsammans med en norsktalande kollega hantera kundservicen gentemot företagets norska kunder. Företaget kommer inom kort starta upp sin e-handel och du får i den här rollen vara med på denna utvecklande resa med allt vad det innebär. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i april som förväntas pågå 3 månader med eventuell möjlighet till förlängning. 

      Arbetsuppgifter
      I rollen som kundservicemedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:

      • Kundservice via telefon & mejl (framöver även via en chatt) 
      • Kommunicera med kunderna i lojalitetsklubben
      • Aktivt arbeta med service via Instagram & Facebook
      • Kontakt med intern butikspersonal och logistikpartners

      Kvalifikationer
      För att passa i rollen ser vi följande bakgrund som lämplig:

      • Tidigare erfarenhet av service - gärna via telefon
      • Flytande norska i tal och skrift är meriterande
      • Förståelse för norska och orädd att hantera samtal och mail på norska är ett krav


      Personliga egenskaper 
      För att trivas och passa i rollen och på företaget tror vi att du brinner för att ge bästa möjliga service till dina kunder. Du är kommunikativ, flexibel, har lätt för att samarbeta, är initiativrik och tycker om att lära dig nya saker. 

      Intresse för tjänsten?
      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

      Arbetstid/Varaktighet
      Heltid. Vardagar 8–17 samt arbete ca 2 timmar var fjärde/femte helg som sköts hemifrån
      Start: 1 april - 3 månader

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

      Nyckelord: norska, norsktalande, kundservice, kundtjänst, customer service, customer care