Kontor/Administration

2018-05-04

Kundservicemedarbetare med flytande slovenskakunskaper

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre) 2018-06-03 | 9 dagar kvar

    Brinner du för kundservice och vill tillhöra ett internationellt team på ett expansivt företag Behärskar du dessutom slovenska flytande? Då kan du vara den vi söker!

    EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. EasyParks vision är tydlig – de vill förbättra livet i framtidens städer – "Make cities more liveable". Huvudkontoret är beläget i Stockholm nära Värtahamnen och där arbetar totalt 70 personer varav cirka 40 tillhör kundservice. EasyPark erbjuder dig en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse.

    Vill du arbeta i en fartfylld miljö där du har kul på jobbet varje dag? Då kan vi ha rätt tjänst för dig!

    Tjänsten
    Easypark tillhandahåller en mobiltjänst för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag. Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med trevliga kollegor i en internationell miljö. Tillsammans ansvarar ni för att ge kunderna professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Du kommer arbeta i företagets lokaler som ligger vid Värtahamnen med närhet till kollektivtrafiken. Tjänsten är på 100% och är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning eller övertag.

    Arbetsuppgifter
    Som kundservicemedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:

    • Besvara inkommande kundservicesamtal samt e-post från den slovenska marknaden
    • Registrera nya kunder
    • Svara på frågor angående fakturor m.m.
    • Guida kunden i mobilappens funktion
    • Administration

     

    Kvalifikationer
    Följande kvalifikationer ser vi som lämpliga för tjänsten:

    • Flytande slovenska i tal och skrift
    • Behärskar du italienska ser vi det som mycket meriterande
    • Tidigare erfarenhet av sälj- och/eller kundservice

    Personligt
    Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande.

    Intresse för tjänsten
    Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

    Bli en av oss
    Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

    Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.