Kontor/Administration

2019-01-23

Orderadministratör till People´s Choice

Stockholms län Tillsvidare

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Gillar du att arbeta administrativt samt har en stark känsla för service? Vill du arbeta med varumärken så som Celsius, Fast Sports Nutrition och CocoVi? Då har du hittat rätt!

      Företaget
      People´s Choice AB är ett svenskt företag som grundades 2009 och ingår i en större finsk koncern. People´s Chioce erbjuder sina kunder de bästa produkterna för att möta en allt mer aktiv livsstil. Under 2010 lanserades de allra första Celsius-produkterna och sedan dess har företaget växt kraftigt och består idag av två varumärken: Celsius Functional Drinks och Fast Sports Nutrition som är representerade på flera nordiska marknader. För mer information, besök www.celsiussverige.se, www.fastsverige.se.


      Tjänsten
      People´s Choice erbjuder sina anställda bra förmåner samt en stimulerande företagskultur där det är högt i tak och där verksamheten genomsyras av öppenhet och delaktighet. People´s Choice har idag sitt kontor på Kungsholmen men kommer i februari flytta till nya fina lokaler i Mariehäll, Bromma endast två minuters promenadavstånd till tvärbanan samt med närhet till både centrala Sundbyberg och Bromma Blocks. På företaget arbetar idag ca. 40 personer med olika fokusområden såsom sälj, marknad och ekonomi, varav omkring 15 personer på huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten som orderadministratör är en heltidstjänst. Du kommer bli direktrekryterad till People´s Choice med start så snart som möjligt. 

      Arbetsuppgifter
      Som orderadministratör hos People´s Choice har du bland annat följande arbetsuppgifter: 

      • Orderadministration
      • Prisadministration
      • Inkommande telefonsamtal och mail
      • Viss fakturahantering
      • Hantering av reklamationer och krediteringar

      Kvalifikationer
      För att passa i rollen ser vi följande bakgrund som lämplig: 

      • God administrativ förmåga
      • Systemvana och lätt för att sätta dig in i nya affärssystem
      • Erfarenhet av orderadministration och/eller kundservice är meriterande

      Personligt
      För att trivas i denna roll är du serviceinriktad, noggrann, ansvarsfull, nyfiken och har en god samarbetsförmåga. Du är driven, gillar att arbeta administrativt samt att vara delaktig i flera olika processer. Vidare tar du gärna egna initiativ och är flexibel inför nya situationer och arbetsrutiner. Du trivs att arbeta i högt tempo i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik.

      Arbetstid/Varaktighet
      Direktrekrytering.
      Heltid, Kontorstider 40h/v med flextid.
      Start: Omgående eller så snart som möjligt.

      Intresse för tjänsten
      Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående.
      Välkommen med din ansökan!

      Placera Personal som rekryteringspartner
      Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.
      Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktor som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

      Nyckelord: orderadministration, administratör, koordinator, inköp, order, Mamut