Kontor/Administration

2018-06-08

Projektadministratör på halvtid till långsiktig tjänst i Solna

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

    Vill du arbeta med administration i ett långsiktigt och spännande projekt? Då kan du vara den vi söker till vår kund i Solna, skicka in din ansökan redan idag!

    Företaget
    Vårt trevliga kundföretag sitter i lokaler i Solna och är verksamma inom kollektivtrafik och infrastruktur

    Tjänsten
    I tjänsten som Projektadministratör hos vår kund kommer du ansvara för administrationen i projektet vilket bland annat innefattar:

    • Protokollföra mötesanteckningar samt boka mötesrum
    • Dokumenthantering samt hålla projektets dokumenthanteringsplan uppdaterad
    • Diarieföra handlingar samt vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part
    • I samråd med program- och projektledare, säkerställa korrekt dokumenthantering utifrån projektets dokumenthanteringsplan
    • Fakturahantering

    Tjänsten gäller ett konsultuppdrag på halvtid (50%) där du anställs av Placera Personal och arbetar som konsult hos vår kund. Start i augusti och fram till februari 2021.

    Kvalifikationer
    Följande kvalifikationer ser vi som lämpliga för tjänsten som Projektadministratör:

    • Minst 5 års erfarenhet av administrativt arbete
    • Tidigare erfarenhet av att arbeta i projektform
    • Gymnasieutbildning
    • Erfarenhet av Projectplace samt goda kunskaper i MS Office
    • Erfarenhet av Agresso ser vi som meriterande


    Personligt
    Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en lösningsorienterad person som har en öppen attityd och har lätt för att kommunicera med olika kontaktytor. Du har ett strukturerat arbetssätt och förmåga att prioritera samt hantera olika arbetsuppgifter parallellt. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är självgående och tar initiativ för att hitta alternativa lösningar.

    Bli en av oss
    Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

    Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.