Försäljning/Marknad

2018-10-10

Projektkoordinator till marknadsavdelning på Becton Dickinson

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du en driven och kommunikativ koordinator som trivs i en internationell miljö? Har du dessutom erfarenhet av arbete med marknadsmaterial? Då kan detta vara något för dig!

      Företaget
      Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.
      BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. De har sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från och dotterbolag i Norge, Finland och Danmark. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver sälj- och marknadsavdelningen också en gemensam kundservice, IT, HR samt ekonomiavdelning. Nu söker vi en marknadskoordinator till deras avdelning inom Business support.

      Tjänsten
      Som marknadskoordinator kommer du att supporta samtliga affärsområden som BD har. Du ger dem information och marknadsmaterial så som upphandlingsblad, produktblad och kataloger. Vidare bokar du utställningar och möten (både internt och externt) samt tar fram olika rapporter som ska skickas vidare till b.la myndigheter. Förutom det kommer det även att ingå andra administrativa uppgifter. Teamet som du kommer tillhöra består av 4 personer och de använder sig av InDesign som verktyg i sitt arbete. Det är därför ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av det. Tjänsten är på heltid i ett år med start i slutet av september. Du blir anställd som konsult via Placera Personal.

       

      Kvalifikationer:
      För att passa in i denna roll ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer

      • Du har tidigare erfarenhet av en liknande roll
      • Du har en mycket god administrativ förmåga
      • Du talar och skriver engelska flytande
      • Du har god systemvana
      • Meriterande om du har erfarenhet av Adobe InDesign

      Personligt
      För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar till ett positivt arbetsklimat.

      Arbetstid/Varaktighet
      Uppdraget är på 1 år där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden efter det.
      Start: Enligt överenskommelse, gärna omgående.
      Arbetstider: Heltid 37,5h/v Mån-Fre 8-16:30.
      Placering: Marievik

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.