Kontor/Administration

2018-04-20

Receptionist med administrativt ansvar till företag i city!

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Gillar du att ha många bollar i luften och erfarenhet av administrativt arbete och dessutom morgonpigg? Sök då denna roll till ett trevligt gäng som sitter mitt i Stockholms hjärta!

      Företaget
      Ramirent är en ledande leverantör av uthyrningslösningar som kombinerar de bästa maskinerna med service och kunskap. De erbjuder hyreslösningar som förenklar kundernas verksamhet. Bland kunder märks företag inom såväl byggindustrin som övrig industri samt offentlig sektor och privatpersoner. Ramirent söker nu omgående en receptionist/administratör på heltid i ca. 2 år framåt med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag och du kommer att jobba ute hos vår kund men vara anställd av oss på Placera Personal.

      Tjänsten
      I denna roll kommer du ha flera olika arbetsuppgifter vilka bl.a. kommer bestå av att ta emot inkommande samtal, hänvisa dem vidare till rätt person, sitta med i möten och föra protokoll, renskriva anteckningar samt andra allmäna kontorsgöromål. Du kommer att ingå i en grupp på totalt 3 personer som arbetar med liknade arbetsuppgifter i receptionen där du ihop med dina kollegor kommer vara företagets ansikte utåt och kundens första möte. Totalt jobbar ca. 12 personer på kontoret som är beläget mitt i Stockholm city.

      Personligt
      För denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker framför allt dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vi söker en utåtriktad person med en hög energinivå som vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi att du är ansvarstagande och orädd inför kontakt med nya människor. Du har en stor portion social kompetens och har förmåga att se vad som behöver göras. Du som söker behöver vara ödmjuk, ordningsam och prestigelös.

      Intresse för tjänsten?
      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

      Placera Personal som rekryteringspartner
      Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

      Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

      Sökord: receptionist, administratör, service, kundtjänst