Kontor/Administration

2019-06-14

Receptionist till internationellt bolag i Upplands Väsby

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du en utåtriktad och prestigelös person som vill få möjlighet att jobba på ett spännande internationellt bolag och ansvara för receptionen? Då är det dig vi söker!

      Företaget
      TE Connectivity Svenska AB är en stor global teknikkoncern med placering i Upplands Väsby. De arbetar med olika typer av anslutningar och sensorlösningar och har ett brett samarbete med kunder i över 100 länder. De har kontor i flera städer i Europa och deras nordiska kontor hittar du i Upplands Väsby. Till deras fina kontor söker vi nu en glad och positiv receptionist!

      Tjänsten
      I rollen som receptionist är du ansiktet utåt och ansvarar för växeln men du kommer även att arbeta med annan förekommande internservice och administration. Tjänsten är på heltid och med önskvärd start under v. 29 för upplärning och därefter finns flexibiliteten att kunna vara ledig v. 30-31 om så önskas och påbörja uppdraget igen v. 32. Detta avser ett konsultuppdrag på 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning där du kommer att vara anställd av oss här på Placera Personal.

      Arbetsuppgifter
      I rollen som receptionist har du bland annat följande arbetsuppgifter:

      • Ta emot besök i receptionen
      • Hålla ordning på kontoret (inkl. kök och konferensrum)
      • Inköp
      • Posthantering
      • Lättare ekonomiadministration

      Kvalifikationer
      För att trivas i rollen som receptionist tror vi att du har följande bakgrund:

      • Erfarenhet inom reception/kundtjänst eller liknande
      • Goda systemkunskaper
      • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

      Personligt
      För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du positiv, serviceinriktad och flexibel. Vi söker dig som gillar att hjälpa till och ge bra service per telefon, ta hand om företagets besökare men har även fokus på att underlätta för dina kollegor internt. Du är bekväm i rollen att vara "ansiktet utåt" för företaget och är ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes.

      Varaktighet/Arbetstid
      Varaktighet: konsultuppdrag till en början på 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning
      Arbetstider: Mån-Fre 8-16:30 (38,75h/v)
      Placering: Upplands Väsby

      Intresse för tjänsten?
      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

      Nyckelord: receptionist, administratör, service, kundservice, Upplands Väsby