Ekonomi/Bank/Finans

2018-08-27

Redovisningsekonom till kortare uppdrag på Nordström Assistans

Stockholms län Visstid (11 dagar - 3 månader)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Söker du ett kortare uppdrag inom ekonomi? Nordström Assistans sitter i fina lokaler i Danderyd och söker nu en redovisningsekonom till ett uppdrag på ca 3 månader.

      Om Nordström Assistans
      Nordström Assistans har funnits sedan 1998 och erbjuder assistans i runt om i hela Sverige. De har kontor i Stockholm, Malmö, Jönköping, Västervik och Gällivare och har sammanlagt drygt 300 kunder och 1400 medarbetare. I Stockholm sitter Nordström Assistans i fina lokaler vid Danderyd.

      Om tjänsten
      Nordström Assistans söker nu en redovisningsekonom för ett kortare vikariat. Tjänsten kommer att vara ett konsultuppdrag på 3 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Placera Personal och arbeta hos Nordström Assistans. Tjänsten är på heltid med arbetstiderna 8.00-17.00.
      Som redovisningsekonom hos Nordström Assistans kommer du arbeta tillsammans med 5 personer på ekonomiavdelningen. I rollen ingår arbetsuppgifter såsom: redovisning, bokföring, fakturering, kontoavstämningar, kvittohantering och en del utläggsredovisning. 

      Kvalifikationer och personliga egenskaper
      För att passa i rollen som redovisningsekonom hos Nordström Assistans tror vi att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror även att du har god systemvana och gärna arbetat i systemet AX (meriterande). Vidare är du flytande i svenska i både tal och skrift. Som person är du glad och positiv, prestigelös och gillar att arbeta både självständigt och i team.

      Intresse för tjänsten?
      Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.