Försäljning/Marknad

2019-04-24

Säljadministratör till Ritchie Bros i Nacka

Stockholms län Tillsvidare 2019-05-10 | 13 dagar kvar

    Vill du arbeta med säljstöd i en bred och internationell roll? Då kan du vara den vi söker till Ritchie Bros i Nacka! Sök idag då urval sker löpande!

    Tjänsten
    Till Ritchie Bros söker vi en säljadministratör för försäljnings- och marknadsstöd till säljteamet i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Baltikum och Island. Du kommer tillhöra ett positivt team och arbeta i fina lokaler i Nacka. I rollen kommer du stötta det regionala säljteamet i Norden med affärer från både nya och befintliga kunder, hantera kunddatabas och kundrelaterade frågor. Tjänsten är på heltid och gäller en direktrekrytering till Ritchie Bros.

    Kvalifikationer
    Följande bakgrund ser vi som passande för tjänsten som säljadministratör:

    • Erfarenhet från liknande tjänst som säljstöd/säljadministratör
    • Svenska och engelska flytande i tal och skrift
    • God systemvana

    Personligt
    Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en framåt person som gillar att ha många olika kontaktytor. Du är flexibel och prestigelös i ditt arbete och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Vidare är du en noggrann teamspelare som tar egna initiativ och har en positiv inställning.

    Företaget
    Ritchie Bros hjälper människor runt om i världen med försäljning och inköp av tung utrustning, lastbilar och andra tillgångar varje dag. De erbjuder en gedigen andrahandsmarknad och arbetar med flertalet on-site och försäljningsplattformar samt med stort engagemang för att ge förstklassig service till sina kunder. Med över 3,350 000 besökare varje månad, är Ritchie Bros världens snabbast växande plattform för inköp och försäljning av tunga maskiner och lastbilar.

    Intresse för tjänsten?
    Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

    Placera Personal som rekryteringspartner
    Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

    Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktor som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

    Sökord: administration, Sales support, säljadministratör, säljstöd