Kontor/Administration

2019-02-12

Säljadministratör till spännande företag i Sundbyberg

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - vi har många spännande tjänster att söka!

Sök en liknande tjänst

      Har du erfarenhet administration och söker en varierande och fartfylld tjänst? Då kan vi ha rätt uppdrag för dig!

      Tjänsten
      Vi söker för uppdrag till en av våra trevliga kunder en säljadministratör. Du får i den här rollen möjlighet att arbeta i en internationell och fartfylld miljö där ingen dag är den andra lik. I rollen har du ett nära samarbete med företagets säljare som arbetar med stora anbud och projekt mot offentliga sektorn. Du kommer arbeta i ett team med motiverade och kompetenta personer som har kul tillsammans på arbetsplatsen. 

      Företaget sitter mycket centralt i Sundbyberg nära kollektivtrafik, shopping och restauranger. På kontoret arbetar idag ca. 50 personer och du kommer ingå i säljavdelning bestående av sex personer. Tjänsten är på heltid med start omgående och förväntas pågå cirka fem månader med mycket goda möjligheter till förlängning och eventuellt anställning.

      Arbetsuppgifter
      I rollen som säljadministratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:

      • Administrera avtal i olika anbudsportaler
      • Administration i Excel
      • Dokumenthantering
      • Förbereda säljpresentationer
      • Administrativ koordinering av säljprojekt

      Kvalifikationer
      För att passa i rollen som säljadministratör ser vi följande bakgrund som lämplig:

      • Tidigare erfarenhet av administration, gärna i en liknande roll
      • Goda kunskaper i Excel
      • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

      Personliga egenskaper
      Även om dina kvalifikationer är viktiga så är de personliga egenskaper för denna roll det avgörande. För att lycka i rollen tror vi att du har ett stort eget driv, är flexibel och tar stort ansvar i ditt arbete. Andra egenskaper som uppskattas är om du har mycket energi, humor och trivs att arbeta i team. 

      Arbetstider/Varaktighet
      Heltid, 40 h/v.
      Start: Mitten av mars - 6 månader med goda möjligheter till förlängning och eventuellt anställning. 

      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då vi arbetar med ett löpande urval. Välkommen in med din ansökan.

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

      Nyckelord: administration, administration, Sundbyberg, säljadministatör, Excel