Kontor/Administration

2018-05-08

Supply Chain Coordinator till Norrort!

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre) 2018-06-07 | 13 dagar kvar

      Är du en orädd person som gillar fart och fläkt? Gillar du dessutom att få användning av din starka servicekänsla i en administrativ roll? Då bör du kika vidare på detta uppdrag!

      Nu söker vi en Supply Chain Coordinator till ett familjeägt bolag inom branschen medicinteknik som har sitt huvudkontor i norra Stockholm. Uppdraget startar omgående och kommer till en början sträcka sig till sista mars 2019 men det finns stora möjligheter till förlängning.

      Tjänsten
      I rollen som Supply Chain Coordinator kommer du att ingå i ett team på ca 9 personer varav 2 andra kommer att jobba precis som du med fokus på orderläggning. Du kommer att jobba med administrativa uppgifter inom ordermottagning och arbeta med gruppens ordermail men du kommer dessutom att få ansvara för att ta emot besök, växel samt posthantering som sker på huvudkontoret. Uppdraget är på heltid och du blir anställd som konsult via Placera Personal.

      Kvalifikationer
      För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund:

      • Du har tidigare erfarenhet av orderadministration/kundservice
      • Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
      • Du har god administrativ förmåga
      • Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
      • Meriterande om du har erfarenhet av SAP

      Personlighet
      För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven och gillar att jobba med siffror. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd och har lätt för att samarbeta.

      Intresse för tjänsten?
      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

      Nyckelord: supply chain coordinator, orderadministration, orderhantering, kundservice