Försäljning/Marknad

2018-04-17

Webbadministratör med erfarenhet av e-handel & wordpress

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre) 2018-05-13 | 21 dagar kvar

      Är du en en grym administratör med intresse och erfarenhet av webb och e-handel? Vill du vara en del av ett företag i tillväxt? Då kan detta vara en tjänst för dig!

      Företaget
      Vår kund är ett välkänt företag som är verksamma inom förbetalda elektroniska produkter och betalsystem. De har funnits sedan många år tillbaka och hjälper sina kunder med smidiga helhetslösningar för försäljning av elektroniska och digitala prepaid produkter. De sitter i fina lokaler i centrala Stockholm och söker nu en webbadministratör. 

      Tjänsten
      Som webbadministratör kommer du vara ett stöd åt flera olika funktioner hos vår kund. Du arbetar med administration av E-handel och webbsidor och stöttar upp deras IT-support i olika frågor. Det kommer ingå en hel del kundkontakt i rollen då du också är behjälplig med att svara på frågor rör e-handeln och webben. Du kommer vara ensam i rollen som webbadministratör men arbetar tätt ihop med kollegor i andra typer av roller. Denna tjänst är en Hyr-köpsrekrytering, där du initialt kommer att anställas som konsult via Placera Personal med ambitionen att, efter 6 mån, gå över i en fast anställning hos vår kund.

      Kvalifikationer
      För att passa in i denna roll ser vi att du stämmer in på följande

      • Du har erfarenhet av administration inom E-handel
      • Du har erfarenhet av att arbeta med webbsidor
      • Du har kunskaper i wordpress
      • Meriterande om du har kunskaper i Magento

      Personligt
      Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

      Intresse för tjänsten?
      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

       

      Bli en av oss
      Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

      Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.